Vinaora Visitors Counter

148205
Today
This Week
This Month
All days
85
325
1030
148205

MiniCalendar

November 2018
MTWTFSS
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 

Activitățile proiectului

 

A1. Management de proiect

 

A1.1 Organizarea echipei de proiect

 

A1.2 Realizarea planului de management al proiectului, a procedurilor de lucru, a planului de calitate și a planului de comunicare;

 

A1.3 Monitorizarea și raportarea stadiului implementarii proiectului – întâlniri parteneri, realizarea rapoartelor tehnice și financiare solicitate de OI/AM etc;

 

A1.4 Evaluarea proiectului prin expertiză contabilă și auditarea proiectului

 

A1.5.Organizarea activității de arhivare a documentelor de proiect

 

 

 

A2. Achiziționarea de bunuri și servicii necesare proiectului

 

A2.1 Stabilirea planului de achiziții;

 

A2.2 Pregătirea dosarelor de achiziții cu respectarea legislației în vigoare;

 

A2.3 Derularea procedurilor de achiziții.

 

 

 

A3. Campanie de informare și publicitate

 

A3.1 Organizarea a 3 seminarii de lansare a proiectului, însoțite de o conferință de presă în fiecare județ (CJ, AB, HD);

 

A3.2 Producția și distribuire de materiale informative (afișe, banere, roll-up, mape, pliante, pixuri, alte materiale personalizate specifice);

 

A3.3 Dezvoltarea/adaptarea unei pagini web a proiectului;

 

A3.4 Promovarea proiectului în mass media, pagina web și rețele sociale;

 

A3.5 Organizare a 3 seminarii de finalizare a proiectului, însoțite de conferința de presă pentru diseminarea rezultatelor proiectului în fiecare județ (CJ, AB, HD);

 

 

 

A4. Furnizarea de Măsuri Active de Ocupare - pachet integrat de măsuri personalizate

 

A4.1 Identificarea și recrutarea grupului țintă- în urma campaniei de promovare, se vor identifica și recruta în grupul țintă al proiectului 700 de persoane fără loc de muncă din regiunile Nord-Vest, Centru și Vest prin metode și tehnici dezvoltate în proiecte anterioare (set de formulare tipizate, experiență în lucrul cu grupul țintă, personal calificat).

 

A4.2 Servicii de informare, consiliere profesionala și medierea muncii– 700 persoane vor beneficia de servicii de informare privind piața muncii, de consiliere și orientare socio-profesională, de mediere privind locurile de muncă vacante.

 

A4.3 Burse ale locurilor de muncă – se vor organiza 6 burse ale locurilor de muncă (câte 2 în fiecare județ).

 

A4.4 Măsuri inovatoare de sprijin pentru grupul țintă în vederea stimulării ocupării.

 

 

 

A5. Organizarea de programe de formare profesionala autorizate ANC în domenii specifice Horeca, precum și în domenii complementare

 

A5.1 Pregătirea și organizarea cursurilor.

 

A5.2 Autorizarea cursurilor livrate de parteneri pentru care nu exista autorizare– 11 programe de formare autorizate.

 

A5.3 Identificarea de furnizori autorizați de formare în meserii din domeniul HORECA solicitate de GT și identificate în urma consilierii care sunt căutate pe piața muncii.

 

A5.4 Organizarea de către parteneri a cursurilor de formare profesională autorizate ANC cu specific Horeca și complementar pentru 370 persoane din grupul țintă.

 

A5.5 Organizarea de cursuri de formare profesională autorizate ANC în domeniul Horeca (inițiere, calificare, specializare/perfecționare)

 

 

 

A6. Implementarea unui pachet complet de servicii pentru stimularea și dezvoltarea spiritului și competențelor antreprenoriale

 

A6.1 Pregătire și autorizare curs formare Competențe antreprenoriale.

 

A6.2. Derulare cursuri formare Competențe antreprenoriale.

 

A6.3 Seminarii de asistență și consultanță pe teme antreprenoriale (programe de finanțare, planuri de afaceri, consultanță, coaching, leadership, managementul timpului, comunicare etc).

 

A6.4 Organizare concurs idei de afaceri.

 

A6.5 Stagii de practică transnaționale.